Alla inlägg under december 2008

Av tant-rosa - 24 december 2008 15:30

 

20 cm hög, 60 cm lång och en katts bredd bred. Hon gillar även gosedjuren i sängen :-)

Av tant-rosa - 24 december 2008 15:30

 

Om en stund far vi iväg för att fira jul med Ingela och Lasse.
Jag låter snapsen ligga kvar i frysen till sista minut. Grönkålen lägger jag i en liten burk. Det är bara jag som äter den.

EN STOR JULKRAM TILL ER ALLA!!!!

Av tant-rosa - 23 december 2008 15:30

 

Sedan klockan 12 idag har jag gått omkring med detta smile.
Fick då samtalet om att jag faktiskt fått arbetet jag sökt och så gärna vill ha.
Så 7:e januari startar jag med en tredagars konferens i sthlm.
Sedan ska jag gå internkurs och vara elev några veckor innan de kastar ut mig i den stora världen....nja, halland och skåne iaf.

Av tant-rosa - 10 december 2008 15:00

  ...alla modellerna och nu är det Ysters tur.

Av tant-rosa - 10 december 2008 15:00

 

...i huvudet, så kan man ju ha det bakom öronen...tycker Yster.

Av tant-rosa - 9 december 2008 14:45

 

Jag har aldrig tyckt om att rita, men dessa kanske gör att jag ändrar mig. Hoppas det inte finns bäst-före-datum på dem. Men vadå, jag har ju alltid gillat choklad.

Av tant-rosa - 8 december 2008 22:00

  

Ett brev som Pontan skickade in till "Småstjärnorna" 23/1-97.
Hej jag heter pontus och är 7 ½ år mitt fritids intrese är spela fotboll ohc bugga och spanar in brudar. Ungefär 7 styken har jag hitat i dag, det är en dag i morgon också (stavat rätt på också!) min mamma heter Louise mit syskon heter tobias mina låtsas syskon heter Anna o Fredrik min dröm är att komma med i små stjärnorna och vara sven-ingvars för jag kan många av hans låtar hälsningar pontus hej då söta Agnneta

Av tant-rosa - 8 december 2008 15:15

Jag låg och slumrade och försökte somna om då hela min säng börjar skaka. Det skakade och mullrade så att jag blev riktigt rädd och for sittande upp i sängen!
En stund senare insåg jag att jag inte skulle kunna somna om, så jag satte på tv:n lagom till nyheterna. Där får jag höra att det hade varit jordbävning i hela Skåne. Inte bara i Skåne kan jag tala om tänkte jag och nästa nyhetssändning så hade den känts även i Halland, Blekinge och Småland.
Hoppas det kan bli en skälvning i min lilla hjärna nu. Har massor att plugga in tills på fredag och jag har NOLL studievana kvar sedan 1994.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards