Alla inlägg den 11 januari 2009

Av tant-rosa - 11 januari 2009 16:30

Från Kalles fest. Han är ganska nyinflyttad i en lägenhet som jag vill ha!!! På Rotorp, i flerfamiljshus. 5 rum och kök med en hyra som är 2000 (två tusen) kronor billigare än min. Jag kan redan se Pontans och mina möbler i den, och nu ska jag bara övertala Kalle om att denna lägenhet inte är hans stil ;-)
Undrar om vi saknade en enda alkoholsort ikväll?? Tror inte det. :-@
TACK Kalle för en kul fest och trevligt folk!

Åhhh, vad jag e glad att jag är singel så jag slipper bekymra mig över en "överförfriskad" man. Heeerre gud.....låt mannen festa!!!
Nu är det natti natti för min del, och jag tänker INTE vara en av dem som ska äta brunch på Svea imorgon kl 11.30 JAG tänker inte ta på mig kläder på hela dagen. Jag ska kolla reprisen på Körslaget (med frukost i sängen), mysa, stryka, packa, ligga i soffan, läsa bok mm.
Klockan kommer ringa 05.30 måndag morgon och då hoppas jag att jag inte drömmer samma hemska dröm som förra veckan.
Sov gott allihopa, dröm sött.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards