Alla inlägg den 21 februari 2009

Av tant-rosa - 21 februari 2009 17:15

   Jag gick in på hk vid tvåtiden. Målet var en liten dejt med Marianne och Madeleine i baren. Vårat trevliga tjejmys blev inte bara ett glas vin, utan både två och....hmm....Vet inte om det var jag eller Marianne som först beställde in shot. I allafall behöver varken min toadörr eller jag...*host host* smörjas mer.
Fast brudarna tror inte jag kommer sluta gnissla och gnälla ;-)

Av tant-rosa - 21 februari 2009 17:15

 

Vad gör man inte för personalen som är ganska ny på hk. Det ska gå snabbt och smidigt för dem. De behöver inte fundera heller. Som tack fick jag en påse nötter denna gång!

Av tant-rosa - 21 februari 2009 17:15

 

Kanske inte syns så mycket på min balla...men på gatan har det nog kommit drygt en decimeter. Jättemysigt tycker jag. Blir så mycket ljusare av all härlig snö!! :-)
Just kommit hem från Freddie som bjöd på både god mat och melodifestival.
Varken Freddie, Madeleine, Charlie eller jag tyckte någon låt var bra.
Fast alla låtarna var ju bättre än förra veckans skit!!
Den enda glädjen var att BWO inte var given!! Yippiii

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards