Alla inlägg den 28 februari 2009

Av tant-rosa - 28 februari 2009 16:45

 

JAG HAR KOMMIT UT!!!!!!
Ja alltså ur den där säcken jag pratade om....så nu vågar jag visa mig på stan igen. Målet är inte nått men jag är iallafall utan hukle :-)
Micke är underbar!! För honom finns inga problem. Jajjemensan Lollo, detta fixar vi, äsch Lollo detta är väl inget osv osv....
Efter att jag varit inne på Glitter och köpt en snygg sjal (som jag endast ska ha om halsen) gick jag till hk, och har alltså varit där sedan klockan två idag. Marianne, Madeleine, Yster och jag. Ronnie som är gammal i gemet, hade vett att lämna oss kvinns ifred. Han kom endast då han skulle beställa en ny öl. Puss på dig Ronnie-mannen :-)
Jag och Marianne gick sedan hem till henne (paralellgata med hk) för att kolla melodifestivalen.
Goda kycklingvingar och heeeelt underbar gorgonzola!
Snorleifs gick vidare en gång vilket var givet. Det finns så många dansbandsälskare i de svenska stugorna.

Marianne skulle tillbaka till hk och jag beställde en bil hem.
Jag är Tant-Trött nu.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards