Alla inlägg under mars 2009

Av tant-rosa - 14 mars 2009 20:15

 

Yster och Kalle har inte varit eniga. Jodå, hammarlack finns visst i flera färger: Grönt, grått, silver guld och ja.....trot eller ej, men även i josa!!
Då började JAG lyssna!!! ;-)

Av tant-rosa - 14 mars 2009 20:15

 

Josse och jag har inte setts sedan våren 2003. Då var jag mörk och rökare. Alltså är jag nu betydligt ljushårigare och 25 kilo tyngre!! :-o

Av tant-rosa - 14 mars 2009 20:15

  En väl tummad busstidtabell för Benne. Undrar om han någonsin tagit bussen hem som han tänkt sig en fredagkväll?? Shoten du bjöd på var iaf lika god ikväll. Tack och puss Benne!!

Av tant-rosa - 14 mars 2009 20:00

 

Trafikskolebil i Trelleborg!! Jag tror jag körde en ljusgrön golf när jag tog mitt körkort 1979.
Ingen av bilarna var josa iaf. Var bara tvungen att göra en u-sväng, stoppa bilen och ta ett kort :-)

Av tant-rosa - 13 mars 2009 20:00

 

Jädra personal på hk. Här står man lugnt i baren och då susar en av tjejerna förbi och helt enkelt slår av en av naglarna!!
Jag vägrar att ha lösnaglar, limma, gelea bla bla ....kalla det vad du vill...men allt är FUSK...då bryter jag hellre en då och då.
Sa jag att just denna nagel var glittrad och fixad?!?! Hmm...
Hur stort kan vi göra detta??

Av tant-rosa - 12 mars 2009 20:00

 

Jag skulle en bit utanför Sjöbo. Min GPS hade kafferast och jag måste vrida kartan som vägen gick. Fick stanna bilen och svära på mig själv:
Lollo, du är ju dum i heeela huvet!! Sedan lyfte jag blicken och såg att jag hade publik av dessa tre med långa öron!! Hmm.....

Av tant-rosa - 10 mars 2009 19:45

 

Att ESAB skulle ha josa och dessutom NEONjosa hörselproppar?!?!?
Rundan gick som en dans :-)

Av tant-rosa - 8 mars 2009 13:00

Som ni vet så är hk (huvudkontoret= Harrys) ett kärt ställe för mig och mina kompisar och vänner. Det är vårt "vattenhål" där vi träffas och snackar skit. På helgerna målar jag mig, klär mig lite snyggt och har fått en del komplimanger då och då av mest kvinnor om att jag klär mig fräckt och vågar sticka ut. Kul kul!
Jag har varit singel i X antal år och trivs med det. Hk är för mig ganska könslöst, Jag går dit för att träffa "folket" och har inte ens en tanke på att ragga. Jag tror att jag kanske möter mannen i mitt liv i grönsaksdisken en dag.
Plötsligt står det en man i baren: Du är så kvinnlig, du verkar så frigjord, du har säkert så mycket fantasi. Kan inte du och jag gå hem och ha vrålsex?!?! Öööhhh, vaa??? Ska du inte bjuda mig på 4 drinkar först, ska du inte tala smörigt till mig, ska du inte skryta om ditt abete, ska du inte visa mig dina muskler???? 
   Gjorde jag rätt som bad honom kolla upp sin trasiga DNA-stege??????
Inte fasiken vet jag, jag kanske har legat av mig!!!!!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards