Alla inlägg under april 2009

Av tant-rosa - 13 april 2009 21:45

 

Dålig bild men han har just kommit in och fått syn på alla, fått på sig en banderoll och fått en öl i handen. Han fick ta stöd en stund för han blev verkligen skakis.
Alla samlades strax före klockan sex och Pontan kom dit totalt inställd på att jobba tjugo över. Blank i ögonen gick han runt och kramade både gamla och nya kompisar. Vi blev 40 stycken.

Av tant-rosa - 13 april 2009 21:45

 

Utan väldigt mycket!

Av tant-rosa - 13 april 2009 21:45

 

Jag och storebror fixade en överraskningsfest för Pontan på långfredagen. Detta har varit planerat sedan ett bra tag, Jag bad bästaste chefen Palle att lura i Pontan att han skulle servera i en festlokal.
Sedan sa jag till fyra av hans kompisar att säga till resten av kompisarna och de fick anmäla sig till mig. Skärtorsdagen tog både Tobias och jag semester för att handla, fixa, skära kött och frukt. Vid halv sju stack vi in på hk för att lämna ett stort påskägg till personalen, ta ett glas rött och sedan vidare till lokalen för att dekorera och duka.

Av tant-rosa - 7 april 2009 21:30

 

...många lyyyyckliga år...HURRA HURRA!!!

Av tant-rosa - 7 april 2009 21:30

  Ysters dotter Kim och Pontan föddes samma dag.
Pontan åtta på morgonen och Kimsan väntade till åtta på kvällen.
Jag och Yster var de enda mödrarna som steg upp för att föna håret och måla lite mascara innan våra älsklingar kom inrullandes varje morgon.

Av tant-rosa - 7 april 2009 21:30

 

Det var Micke som såg att Pontan var duktig i baren. Det var han som tränade honom så han kom på 15e plats av 75 på en nationell bartendertävling i Göteborg

Av tant-rosa - 7 april 2009 21:30

 

Denna underbara brud har serverat mig i flera år. Hon vet minsann vad en kvinna vill ha, iaf i shotväg :-) Roligt att hon flera år senare är jobbarkompis med Pontan.
Vem hade kunnat tro det i slutet av nittiotalet?? :-)

Av tant-rosa - 7 april 2009 21:30

.  

..och inte bara födelsedagsbarnet utan även storebror och bästa kompisen Hannes får ett bryt.

Jaja, nu lät ni tanten följa med, nu får ni skylla er själva!! :-))

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards