Alla inlägg den 1 maj 2009

Av tant-rosa - 1 maj 2009 23:00

Jag hade tänkt mig en kväll på ballan efter en underbar dag på stranden.
Nähä, inte alls. Yster sa att hon skulle hämta mig halv sex för hon ville bjuda mig på middag.
Färden gick mot Falkenberg och Skrea strand.
God drink före maten, en bricka med olika laxar, sillar, räkor till förrätt, fiskgratäng till varmrätt. Dessert var inte att tänka på. Proppmätta åkte vi hem med målet att ha en ostbricka på min balla, men en heldag på stranden och den goda middagen gjorde oss totalt utmattade.
Ostbrickan får vänta till annan kväll.
Tack så jättemycket världens bästa Yster!

Av tant-rosa - 1 maj 2009 23:00

  Hört i alla år att fågelskit på fönstret betyder pengar!!
Jajjemensan, jaha då....nu närmar vi oss vinsten :-))))

Av tant-rosa - 1 maj 2009 13:00

   Gick ut på ballan imorse och störde mig i vanlig ordning på Pontans skor som för honom är helt omöjliga att ställa i skohyllan! Mumlade lite irriterat för mig själv under tiden jag gick in för att sätta på kaffe och kolla min mobil. Pontan som jobbade nattklubb igår, hade messat mig när han kom hem vid femtiden och skrivit:
Hej älskade mamma, hoppas du har haft kul ikväll. Kan du väcka mig imorgon innan du sticker och påminna mig om att jag kan gå ut i solen och lägga mig och sova. Sov gott mammi. Jag älskar dig över allt annat. Du är bäst. Puss
Jag älskar dig också mitt hjärta, ända upp till himlen, trots att dina skor inte står i hyllan!! :-))

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards