Alla inlägg den 1 juni 2009

Av tant-rosa - 1 juni 2009 16:15

 

Kom hem från stranden och började städa. Pontan som har hand om tvätten i vårt hushåll, hade redan hängt ut den på ballan.
Himlen var blå och med tanken att det ska bli dåligt väder imorgon stannade jag upp. Jag drog iväg ett mess till Harriet och undrade om vi skulle sitta på en uteservering ikväll och det dröjd ca en halv minut innan hon frågade vilken tid vi skulle mötas. En välriktad spark på dammsugaren och in i duschen. Klockan sju möttes vi på Fox och hade vääärldens trevligaste personal ;-)

Av tant-rosa - 1 juni 2009 16:15

 

Sönerna hade bestämt att ha en heldag med mamsen på stranden.
Pontus som jobbat nattklubb slet sig upp från sängen och stog redo när strandväskan var packad. Tobias som haft en riktig grabbkväll försökte ta sig upp cirka 7 gånger innan han med min empati och mitt tillstånd (mammas dag att bestämma allt) gav upp och stannade i sängen.
Pontan och jag solade ikapp och åkte hem vid tretiden för en dusch.
Han skulle på personalfest och Tobias (som vaknat till liv) och jag skulle ut till Tylösand och kolla Kimsan på väg till bal.
Efter röda mattan åkte vi in till stan och åt och hade det mysigt.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards