Alla inlägg under juni 2009

Av tant-rosa - 16 juni 2009 17:45

En blind man går in på en bar. Han sätter sig på en barstol och beställer en öl. Efter att ha suttit där en kvart ropar han till bartendern:
-Vill du höra ett blondinskämt?
Det blir genast knäpptyst i baren och med hes röst säger kvinnan jämte honom:-Innan du berättar det skämtet bör du veta en sak.
Bartendern är blond, servitrisen är blond, jag är två meter lång och väger 107 kilo, är blond och har svart bälte i karate. Kvinnan som sitter jämte mig är blond och tyngdlyftare. Kvinnan till höger om dig är proffsboxare så tänk dig noga för innan du berättar historien. Vill du fortfarande berätta den frågar kvinnan med den hesa rösten?
Den blinde svarar: -Nä, inte om jag ska behöva förklara den fem gånger!

Av tant-rosa - 15 juni 2009 17:45

 

Igår firade vi tjejer midsommarafton. Sill, nubbe och många skratt .
Ja plymen, vi pratade teknik ;-)

Eftersom vissa ska jobba och inte med till Arboga så hade vi vår afton tillsammans ändå.

�?r det då midsommardag och röd dag idag?

Av tant-rosa - 13 juni 2009 17:30

 

...men eftersom Kimsan pluggade ett år i USA så blev hon också ett år senare med studenten.

Av tant-rosa - 13 juni 2009 17:30

  

Till sista gratulerade vi Kimsan. Ett stort tält uppställt i ett industriområde. Inhyrd ljudanläggning, rökmaskin och blinkande lampor.
Vilka grannar skulle klaga? ;-)

Av tant-rosa - 12 juni 2009 17:30

 

Halv två sprang Nippis ut från idrottens hus i Helsingborg.
Trots ösregn så ska först vagnar åkas och sedan ska det springas nerför "kärnan" Hon hade inte mycket röst kvar då vi mötte henne med plakat och blommor, och dagen har bara börjat.
GRATTIS min älskling.

Nu ska vi hem till Hannes och sedan ska vi dra vidare till Kimsan.
Många glada studenter att fira idag.

Av tant-rosa - 2 juni 2009 16:15

 

Sedan jag köpte skitgrodan har flera saker gått snett. Idag fick jag även veta att Anki som hade läst om grodan på min blogg, gick in till Synne och valde ut sin groda. Sedan tog det inte lång tid innan hon på väg till en anställningsintervju på ett jobb hon inte fick, blev stoppad och fick fortkörningsböter på 2400:-
Hej då skitgroda!

Av tant-rosa - 1 juni 2009 16:15

 

Kom hem från stranden och började städa. Pontan som har hand om tvätten i vårt hushåll, hade redan hängt ut den på ballan.
Himlen var blå och med tanken att det ska bli dåligt väder imorgon stannade jag upp. Jag drog iväg ett mess till Harriet och undrade om vi skulle sitta på en uteservering ikväll och det dröjd ca en halv minut innan hon frågade vilken tid vi skulle mötas. En välriktad spark på dammsugaren och in i duschen. Klockan sju möttes vi på Fox och hade vääärldens trevligaste personal ;-)

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards