Alla inlägg den 5 juli 2009

Av tant-rosa - 5 juli 2009 18:45

 I  

lördags drog jag i väg ett sms till flera kompisar och bad mina söner göra likadant:Kom till stationsparken klockan fem på söndag, ta med egen dricka och glatt humör så spelar vi kubb och volleyboll.
Vi blev ett glatt gäng som hade riktigt roligt och åldrarna spände mellan
17 och 49.
När klockan var nästan tio så ringde vi efter pizzor. Myspys att äta pizza i det gröna. Ongarna följde med hem i väntan på att Tobias och Pontan skulle duscha och byta om, sedan drog de in till stan.
Tant gick och lade sig.

Tack alla som bjöd på sig själva och gjorde en kanonkväll.

Av tant-rosa - 5 juli 2009 18:30

 

Direkt när jag kom hem i natt tog jag en dusch.
Klänningen var helt genomblöt efter dans och trängsel i värmen.
Sedan tog det inte många sekunder innan jag somnade.
Jag hörde alltså inte när Pontan kom hem. När jag vaknade imorse hade jag fått ett MMS med orden "Jag älskar dig" Med ett leende öppnade jag det och såg då denna bild.

Sov inte lugnt Pontan, du vet aldrig när mamma ger igen Flört

Av tant-rosa - 5 juli 2009 18:30

Efter strand och after beach gick jag bort till bilen och såg att jag hade fått 300 kronor i parkeringsböter. Jag som bestämt mig för att inte    negga alls i sommar tog beslutet att gå ut och fira mina böter.
Så Harriet, Malin och jag åt gott på Fox. Sedan gick vi bort till Bulls där vi träffade Hanne, Ann, Lizz och Rosa. Tänk att sju tjejer kan skratta så högt och länge. Sedan var det dags för hk där DJ spelade riktigt bra.
När personalen ville gå hem klockan två, bestämde vi oss för att Pontan och Rolle som jobbade en timme till, säkert ville ha besök av mamsen och co. De hade fullt upp i baren men hann ändå ge dem som höjde medelåldern med ungefär hundra år, en god frisk drink.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards