Alla inlägg den 18 juli 2009

Av tant-rosa - 18 juli 2009 20:30

Efter after beachen åkte vi hem till Johansson för en behövlig dusch.
På med lite smink och smycke och i med is i glasen.
Sedan droppade det in massa med folk och festen började och efter ett tag när vi var riktigt laddade så kom kubbtävlingen igång.
Vi var flera lag och det vinnande laget hade inte utsetts innan det hunnit bli mörkt. Men skam de som ger sig! Med bygglampor fortsatte spelet.
Även vi höll ut långt in på morgonen med både shotar och drinkar.

Våra ungdomar festar en kväll, sedan måste de vila i tre.
Är dagens ungdom på väg mot förfall??

Av tant-rosa - 18 juli 2009 20:30

 

Vi var 15 stycken som drog ihop tre stora bord när vi kom till after beachen. Med hjälp av hamburgare, öl och jäger så hjälpte vi glatt killarna att sjunga.Gitarrerna försökte vi aldrig överta. Vi blev bra exempel på hur man ska bete sig på en after beach och fick VG :-)
Den som orkade klappa mest och hade starkast röst var hon som körde!

Av tant-rosa - 18 juli 2009 20:15

Vi valde annan after beach idag och inte Tylösand. Mysfaktorn är mycket högre här på denna golfklubb och mera familjär. Grabbarna stod på green och fick med sig hela publiken vilket kan ha rört sig om ca två hundra.
Minns ni "Du & Jag" när de faktiskt var bra och hade roligt på scen?
Så bra var dessa grabbar. Enormt duktiga på gitarrerna och sjöng bra gjorde de också. Yippi för grabbar som tycker det är roligt att roa.

Av tant-rosa - 18 juli 2009 20:15

 

Allihopa sprang glatt i och badade. Jag trodde att Rajko var ett säkert kort med mig på land, men han föll för löftet om en öl efter badet. Jag krävde både öl och en jäger för ett dopp.
Blev lite nervös ett tag att någon faktiskt skulle ha jäger med sig,
men jag klarade mig :-)

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards