Alla inlägg den 29 juli 2009

Av tant-rosa - 29 juli 2009 22:00

 

Av tant-rosa - 29 juli 2009 22:00

  Vi var på NK och skulle prova "dra-in-magen-dräkt" Jag provade en sak som gav mig både andnöd och hjärtklappning. Tog 10 minuter att få på mig skiten men inte fasiken höll den in min mage iallafall.
Helt slut tog vi en taxi hem och nu har vi just hällt upp varsin grogg.
Ska vila en stund på ballan innan det är dags att fixa sig och bege sig till Golden hits och schlagerbaren

Av tant-rosa - 29 juli 2009 22:00

 

En mysig runda på stan och vi hittade ett litet hål i väggen där alla dessa vackra rosor hängde. Efter många affärer och provningar tog vi oss till kungsan och åt på Victoria.

Av tant-rosa - 29 juli 2009 22:00

  ...ta en dusch, sedan ska vi ta en taxi till stan. Gå i affärer, ta en öl i Kungsan osv...

Av tant-rosa - 29 juli 2009 21:30

  Ni vet när man skrattar i en kvart så man inte får luft. Det är det roligaste som man hört på flera månader. Detta hände Yster och mig inatt när vi hade krupit ner i sängen. Vi började prata och sedan bröt vi. Skrattade så Yster nästan kissade på sig. Hade någon frågat oss då vad vi skrattade åt och vi hade berättat så hade de bara sagt, jaha?!
Innan våra ögonlock stängdes så var det denna synen vi såg.
Våra kläder hänger fortfarande snyggt.

Nu har vi ätit en kanonmysig frukost på ballan och ska fixa oss innan vi drar till stan och drottninggatan. Grabbarna skulle jobba idag. Ulf som är producent för ett kommande tv-program ska intervjua 12 personer idag som gärna vill vara med i denna häftiga serie.
Ska bli spännande att se i höst.

Av tant-rosa - 29 juli 2009 21:30

 

Efter maten gick vi till Ms/Gerda. En kanonmysig båt men svindyr.
Ett glas rött 85:- och 2 fyror Averna 190:-
Du får vara hur mysig du vill Lilla Gerda, för till dig kommer vi inte tillbaka.

Av tant-rosa - 29 juli 2009 21:30

 

Ulf och jag brast i vår kommunikation igår och vi skrattade gott när han gick in för att förklara för mig vad en äkta bög är: En man du får med dig hem men som inte vill ha dig!

Av tant-rosa - 29 juli 2009 21:30

 

Grabbarna ville faktiskt att vi tanter skulle följa med dem ut och äta på deras bröllopsdag. Sagt och gjort, vi stegade iväg till en restaurang.

Ulf: Varför drar du i mig så?
Patric: För att vi är gifta!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards