Alla inlägg den 30 juli 2009

Av tant-rosa - 30 juli 2009 22:15

 

Minns ni förra sommaren när jag och Yster gav Ulf och Patric en present som tack för prideveckan. De fick två söta fiskar som vi döpte till Ulla och Patricia. Aldrig kunde vi väl ana att dessa brudar skulle få så mycket uppmärksamhet. De har fått flänga med till stugan på landet, till föräldrarhemmet i Varberg osv. Efter midsommar så fick de stanna hos Marie och hennes fru, medans Ulf och Patric var på semester på Mallis.
Marie började med lugnande piller för att inte få ett nervsammanbrott då brudarna började simma upp och ner. Nu står de iallafall vid vårt rum och tycker det är jättemysigt med sällskap av andra brudar.

Av tant-rosa - 30 juli 2009 22:00

 

Jag sitter och bloggar så fingrarna glöder och dessa två sitter i soffan med Patrics dator och uppdaterar min sida och gnäller över att jag skriver långsamt. Fattar ni hur svårt det är att komma med intelligenta och roliga kommentarer under tiden de sitter och tuggar?!?!?!

Jag har gett upp!!!! ;-)

Av tant-rosa - 30 juli 2009 22:00

.  

..som vi såg på "Sko Uno" ska Yster inte ha på sig idag när vi alla fyra ska på utflykt.
Imorse så jallade jag bort och köpte nytt bröd medans Yster dukade fram frukosten och kokade ägg. Ulf åkte iväg för att jobba några timmar och Patric har just kommit upp.
Igår var jag och Yster och hälsade på Emma som är en gammal kompis till Yster. Hon jobbar på en restaurang på St Eriksplan. Där tog vi några öl och rosé innan vi åkte till Golden hits. Om vi hade haft tankarna på att sjunga kareoke så försvann de genast, då där var ett gäng från Karlstad som jobbar på en musical. :-O

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards