Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av tant-rosa - 8 augusti 2009 23:15

 

Per "Flemming" kommer på minst tjugo saker som var bättre förr och vi alla håller stenhårt med honom. DET VAR BÄTTRE FÖRR!
Det var ganska kul att vara "hemma" igen för vi märkte att vi faktiskt hade varit saknade, både hos personal och hos stamfolket.
Så nu vet vi att vi inte är så tjötiga som de säger ;-)
Jag frågade Matilda om hon hade gått paraden eller stått och tittat på den. Det visade sig att hon hade åkt i vagnen med de starkaste rosa ballongerna. Hur kunde jag missa en skitgo halmstadbo i den vagnen??

Av tant-rosa - 8 augusti 2009 10:00

Yster och jag bestämde oss för att cykla hem och vara pigga imorgon så vi kan lapa sol tidigt och bli änne brunare. Vi skulle "bara" titta inom Pontan och säga hej. En "Anna ananasdrink" och en frangelicoshot fördröjde oss en stund. Vi kom även på att ett besök på herrarnas skulle gått himla mycket snabbare än kön på damernas. Pissoarer är underskattade.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards