Alla inlägg under september 2009

Av tant-rosa - 7 september 2009 13:15

    

Jag träffade en helt underbar man igår. Han bad mig följa med hem till honom och vi hade det bästa, hetaste sexet jag nånsin haft.
Egentligen var det inte det det bästa sexet, det var som mellanbra sex, och egentligen så bad han inte mig följa med honom hem, det var snarare så att jag följde efter honom när han skulle gå hem. Egentligen så hade vi inte sex i ordets rätta bemärkelse, men det var nära. Vi satt och smekte varandra rätt rejält, ja det var jag som smekte honom, han smekte inte mig ett dugg. Egentligen var det så att jag inte smekte honom, våra kroppar var bara väldigt nära varandra. Ska jag vara riktigt ärlig så var det så att jag råkade stöta till honom. Det var en ren olyckshändelse. Men det var fantastiskt och riktigt sensuellt förstår ni. Men egentligen stötte jag aldrig till honom, jag stötte till stolsryggen på stolen han satt på. Stolen stod i och för sig på andra sidan av en vägg, i ett annat rum skulle man kunna säga och den var lutad mot väggen, men den stod som sagt väldigt nära väggen, väldigt nära. I och för sig så befann han sig på tredje våningen och jag, jag befann mig ute på gatan och lutade mig mot väggen på byggnaden.
Men jösses Vilken natt, vilken natt!!

Av tant-rosa - 5 september 2009 12:30

Tilda och Pontan som dansade innan var i A-klass.
Då räcker det inte att träna 1-2 gånger i veckan utan man måste satsa stenhårt. Därför kände Pontan för att gå ner en klass och kunna frilansa med lite olika tjejer. Igår dansade han med Erika från dansklubben Blåaskor i Åstorp. De har tränat 5-6 kvällar under sommaren. Undrar vem det blir med nästa gång?
Killar har fördel i dans. Det står väldigt många tjejer och väntar på en kille som vill dansa. Vi var hemma halv tre imorse. Då hade vi varit igång 23,5 timmar.   
Sönerna hälsar och tackar för alla grattisrop!! :-)

Av tant-rosa - 5 september 2009 12:15

 

Tobias har ingen speciell danspartner utan frilansar. Madelen som han dansade med igår träffade han på dansveckan på Öland. De dansade tre danser och bestämde sig sedan för att tävla i Motala. De har inte tränat något alls sedan dess för hon bor i Enköping. Jag tyckte det dansade jättebra ihop och skulle vilja se dem tillsammans fler gånger.

Av tant-rosa - 5 september 2009 12:15

 

Alla dansklubbarna i Sverige träffades igår. Samtidigt som de går runt och laddar, kollar konkurenterna, så snackar med dansare de inte träffat på länge.
Så för Tobias gick tiden ganska fort.
Han hade ju självklart kameran med också :-)

Av tant-rosa - 5 september 2009 12:00

 

När jag hade sett deras dans, så sa jag att de kommer etta eller tvåa. Deras dans var härligt avslappnad. Nu har de bara ett poäng kvar sedan går de upp till vuxna internationell.

Av tant-rosa - 5 september 2009 12:00

 

Caroline och Pontan har bara tävlat en gång innan och då kom de tvåa. De har tränat sammanlagt 3-4 gånger. Igår var de laddade till tusen. Jag har känt Carolines föräldrar i över 20 år och vi har varit ute och dansat mycket tillsammans.
Både Caroline och hennes lillasyster är jättesöta. Jag frågade hennes mamma igår om de talat om för ongarna att de är adopterade, för så söta barn kan ju inte ni få. Mitt blåmärke på skenbenet kommer bli snyggt ;-)

Av tant-rosa - 5 september 2009 12:00

 

Bussen gick halv fem, då var alla ongar och föräldrar på plats med filtar och kuddar. När klockan var sex, då hade jag lyssnat på drygt tre kapitel i min ljudbok och somnade fram till sju då vi åt goda baguetter som Tobias hade gjort.Halv nio var vi framme och tog platser i hallen. Med vetskap om att vi skulle sitta på samma stol i ca 12 timmar tog jag med mig filten in som kudde. Hällde upp kaffe och tyckte dansen kunde börja.

Av tant-rosa - 4 september 2009 12:00

 

Även ni som känt mig i många år har aldrig sett mig med skavt nagellack.Så här blir det när man packar, sorterar, diskar alla krukor, vaser och prydnadssaker som ska packas ner.

Jag ska ta tag i detta ikväll, för min fåfänga har knackat på dörren hela veckan.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards