Alla inlägg den 7 januari 2010

Av tant-rosa - 7 januari 2010 14:00

 

Jag har inte fattat grejen när mannen/partnern säger att "vi" är gravida! Vadå vi?? KVINNAN som bär på barnet är gravid, och DE ska ha barn. Det är KVINNAN som mår illa, har ryggont, inte får äta ditten och datten, är chaufför från festerna. Det är KVINNAN som ska få de stora sprutorna och lustgasen (ja, det enda positiva) och trycka ut en hel soffgrupp.
Sedan är DE föräldrar och DE har fått barn. Då är HENNES graviditet över.
Förresten så kan jag än idag inte se en navel som vänt sig utan att jag får rysningar. Bläärk!

Av tant-rosa - 7 januari 2010 13:00

Jag har inte fattat grejen när mannen/partnern säger att "vi" är gravida! Vadå vi?? KVINNAN som bär på barnet är gravid, och DE ska ha barn. Det är KVINNAN som mår illa, har ryggont, inte får äta ditten och datten, är chaufför från festerna. Det är KVINNAN som ska få de stora sprutorna och lustgasen (ja, det enda positiva) och trycka ut en hel soffgrupp.
Sedan är DE föräldrar och DE har fått barn. Då är HENNES graviditet över.
Förresten så kan jag än idag inte se en navel som vänt sig utan att jag får rysningar. Bläärk!

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards