Alla inlägg den 29 mars 2010

Av tant-rosa - 29 mars 2010 14:15

...köpt en mysig skånelänga med grannens hästar innanför ett vitt staket utanför mitt köksfönster, ett privatplan, gjort mina barn ekonomisk oberoende, åkt till en storstad och satt mig i en mjuk soffa medans massa modeller valsade runt och visade mig kläder jag ville köpa, köpt en båt, köpt en snygg cab, sett om alla hemlösa i Sverige, köpt en övernattningslägenhet i Sthlm, gjort en kroppsmakeover, köpt en helikopter, rest rest rest (skål Tobias), köpt ett sommarställe,startat en krog för oss "gamlingar" i Halmstad, köpt tusen asti cinzano, skänkt till många olika hjälporganisationer, skaffat en kock och hembiträde, gett Yster ett påskägg med en mille i, hyrt en snäll PT, gått på kroppsmassage, manikyr och pedikyr varje vecka och mycket mycket mera om jag vann 215 miljoner på lotto.Jag hade även hämtat ut vinsten direkt-direkt.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards