Alla inlägg den 1 april 2010

Av tant-rosa - 1 april 2010 18:45

 

2009

Sönerna medelade mig att de bokat bord på fox ikväll, så vi tre skulle ut och äta! Jaha, det var ju inte vad jag hade planerat. Mina planer var att dammsuga och svabba golv. Kan tala om att deras planer var betydligt trevligare och mysigare än att vrida svabben.

Palle på Fox är smart!! Januari-April, måndag-onsdag kör han halva priset på all mat. Gissa om där var folk ikväll :-)

Tack mina älsklingar för en mysig kväll.
Nu vaktar jag soffan en stund och de går till Tobias för att kolla fotbollen...och det vet ni ju vad JAG tycker om fotboll...gäsp!

Av tant-rosa - 1 april 2010 14:30

Varför göra en sak i taget och organisera sig, när man kan härma den hysteriska hönan och springa runt runt? Astin ligger på kylning, spotify e laddad, whiskeyn smakar bra med colan men jag är bara halvfärdig. Blå elller lila ögonskugga? De som känner tant vet att hon avskyr om inte tiden hålls när hon "ställt till något" men ikväll kan de gärna få en liten liten punktering ;-) Vi kärringar behöver inte oroa oss för övergångsåldern, för det är äggen som har bäst-före-datum...inte hönan!! :-) GLAD, MYSIG, TREVLIG, ROLIG, HÄNDELSERIK, HÄFTIG PÅSK!!


Hade jag roligt? Vems röda vin fick jag uthällt på min vita tunika? Varför ligger det en tratt på bordet?
Var det för att någon tvingade i mig whiskeyn, vinet och alla snapsarna?
Vem, var, hur och varför är ord som uttalas flera gånger denna sega dag.
Nu undrar tant om hon fyllde 83 år och blev höftopererad under natten, för det känns så just nu.

   

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards