Alla inlägg den 5 april 2010

Av tant-rosa - 5 april 2010 18:45

 

                   

2009

Imorgon blir min yngsta tjugo år!!
Det var ju inte alls längesedan han hade storlek 22 i skor, kletade ner hela mitt överkast med turkos tandkräm, gav tutten till tomten och sedan svor över honom när det var sängdags.

Lite äldre frågade han mig hur man kysste en tjej, kollade på Pippi Långstrump varje kväll, inte hann med jobbiga tjejer för han hade så många pinnar och stenar att tänka på, talade om för mig att tjejer inte fick säga fan när de körde bil-de skulle istället säga herre gud vad sysslar du med?
Som 8-åring var hans livsmål att ta körkort, bli längre än mamma och bli pilot och skjuta ut sig i en schallskärm innan planet kraschade.

20 år och fortfarande mammas lilla hjärta, älskling, plutt, sviskon, gryn, citronunge :-))


Det firade vi på Foxen, hans arbetsplats och alla var gulliga.

Sedan firade vi tillsammans med Kimsan som är född på samma dag.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards