Alla inlägg den 31 maj 2010

Av tant-rosa - 31 maj 2010 12:45

Yster, Kalle och jag blev körda av Pontan ut till Kimsan och hennes sambo Frida i lördags eftermiddag. Helt underbart att sitta på deras balla i solen.
Den traditionella vattenpipan hos Kimsan kom fram och den gick runt runt.
När det var dags så traskade vi ner till den stora gräsmattan som badade i sol och diggade till Flamingo. Kalle jobbade på att rasta tanterna i tur och ordning.

Tillbaka till lägenheten följde Ingela, Lasse, Peter och Susse med. Pontan dök upp en stund senare. Vi och Kimsans alla tjejkompisar samlades i vardagsrummet för att spela spel samtidigt som ESC gick i bakgrunden. "Med andra ord hette spelet" och var riktigt roligt. Men roligast var nog när Lasse blev så ivrig att han trillade av stolen.


Jag säger som Nippis, Jag tror det var någon som stoppade ett piller i mitt glas :-0
Torr i munnen som en sandstrand och det enda som gällde igår var att ligga stilla och kolla film.
Sönerna åkte ut för att kolla studentbalen och sedan bjöd de ut mig på en morsdagsmiddag som var jättemysig. Jag valde bort hk och vi njöt på restaurang.
Tant tyckte det var gott med frukost klockan 20.00 ;-)

     


Av tant-rosa - 31 maj 2010 11:00

 

2009

Älskade Nippis hade sin studentbal i torsdags. Berit har sytt den vackra klänningen. Hon lyssnade på mitt råd och njöt av varje sekund under kvällen.

Åh, mitt hjärta vad jag saknar att ha dig i min vardag. Saknar stunderna du kröp ner jämte mig i sängen och sa att du ville prata med svärmor, köket som kunde se ut som ett bombnedslag bara för att du bakat en kaka. Saknar att slåss om spegeln med dig.
Älskar dig mitt hjärta. PUSS

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards