Alla inlägg den 23 juli 2010

Av tant-rosa - 23 juli 2010 14:00

Sus som tävlingscyklat i 15 år, har missat massor i livet tycker vi. Förra gången vi skulle lära henne dricka alkohol gick det sådär. Det var någon som sa att det var inte hos OSS hon borde träna och vi fattade ingenting.
Ikväll ska vi försöka igen. Susanne och tanterna kommer hit vid sextiden och vi börjar med lite Asti.

 

Sus var så himla stolt över sin bruna mage som i femton år varit kritvit. Äsch, tant hade brunare men vägrade ställa upp på magbild. Ni ska ju faktiskt överleva denna blogg hade jag tänkt.

 

Önskemål fanns om att shota i snabb takt, men vi kollade henne lite då och då. Japp, du kan ta en shot till. Nä nä, nu blir det inget mer på en stund.

    

Hon trodde hon kunde fjäska för att få en drink, men tant var stenhård.

aja, bara du slutar tjata, så ska du få en LITEN paraplydrink.
Förresten så måste vi skaffa tösabiten lite underhudsfett så hon inte fryser, medans vi andra sitter varma och goa.

   

 

Tanterna cyklade in till stan och hade tur att få ett bord på "Bakfickan" för hela lilla torg var smockfullt. Kvällen gick fort och Hanne, Yster och jag fick massa ögongodis då grabbarna avlöste varandra för att komma fram och få chans att hälsa på vår cyklist.
Vi bestämde att nästa kurs ska bli "hur man raggar i baren" men vi har ännu inte kommit på vem vi ska anlita som lärare, för själva suger vi ju ganska duktigt på det ;-) Avslutet för tant blev iaf på hk där jag träffade Jessica och Hannah. Puss på er sötingar.
På hemvägen stötte jag på Kim och han hälsade glatt på "tant-shot" Jaha, jag har varit i "shotluckan" 2 gånger och redan fått ett namn. Halmstad ÄR för litet.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards