Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av tant-rosa - 9 augusti 2010 17:45

2009

Igår låg Yster och jag på stranden hela dagen. Sedan åkte vi till maxi och handlade. Klockan sex hämtade vi upp Ysters mamma Marianne och körde ut till handikappbadet i Tylösand. Hittade en slät klippa nära gången och där slog vi oss ner. En drink före maten och grillen tändes. Sedan dukade vi upp med både grillat, kräftor och ostar.
En och annan snaps drack mamsen och jag också. Man får ju ställa upp.

Vi njöt alla tre av denna sköna kväll, men absolut nöjdast var mamsen.
Jag vet faktiskt inte hur många gånger under de drygt tre timmar vi var där, som hon sa att detta var det bästa på mycket länge, att hon inte kunde tacka oss nog. Hon lider av värmen och har lite svårt att gå och brukar ta en kall dusch på kvällarna för att svalka sig, men nu skulle hon minsann ändra på rutinen och köra hit på kvällarna istället. Skit i käppen :-)

Jag vill också vara så pigg när jag är 78 år!!

        


Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards