Alla inlägg den 28 september 2010

Av tant-rosa - 28 september 2010 13:00

 

Jag har i flera år tagit p-spruta pga de helvetiska smärtor jag haft vid mens. Slippa PMS, alla tårar och ångesten i flera dagar för att jag vet att snart kommer helvetet. Slippa ställa klockan var tredje timme i två nätter för att "omlotta" panodil och voltaren. Sprutan har betytt att jag varit helt mensfri, men det har också betytt att jag gått upp i vikt, varit nollställd och tråkig, som en fisk ang känslor. I maj skulle Marie sätta en ny spruta i mig, men jag bestämde mig för att vänta och se vad som hände. Jag kunde faktiskt ha kommit upp i den åldern då mensen inte kommer längre. Så jag har väntat och hoppats, väntat och hoppats. Gått ner i vikt, dreglat åt snygga karlar och hoppats.
Nu vet jag att jag inte är gammal. Fan, jag som vill vara gammal!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards