Alla inlägg under oktober 2010

Av tant-rosa - 10 oktober 2010 13:00

...sådan son. Pontan ville ha en ros igårkväll.
Fräckt tycker jag.

 

Av tant-rosa - 10 oktober 2010 13:00

Tänket var Idolsoffan och lugnet. Istället blev det dejt på hk med Per, Jenny, Roger, Tompa, Kalle, Harietta mf. Senare under kvällen så dök det upp en man i baren som förmodligen trodde att jag suttit där och väntat på honom. I flera år. Minst. Han kunde inte fatta att jag inte föll i trans när han berättade om husen och lägenheterna han hade lite varstans i världen. Första gången han frågade om jag skulle med honom hem så skrattade jag och sa nej. Andra gången sa jag nejnej. Tredje gången tog jag i lite extra av ren förvåning över att han inte fattat/gett upp och sa fetnej. Fjärde gången frågade jag honom vad i fetnej han inte förstod?! Jag bad honom gå och leta upp någon annan som ville hoppa och leka. A-K jobbade på att få min fina tigerbrosch att sitta som vi ville ha den, och jag som hade några notor i baren checkade ut med viss nervositet men insåg att 138 kronor på en månad inte är en dyr krognota :-)

 

Av tant-rosa - 6 oktober 2010 13:00

2009

Harietta och jag var en sväng på hk och delade en sexa vingar igår. Jag ville skingra tankarna från spegeln en stund och vi har inte träffats på ett tag.
Medans hon gick bort till B&B och quizen vid niotiden så gick jag till Fox och tog ett bord. Tobias mötte upp och vi blev servade av personalen som har fattat detta med oktoberfest. Jag sjöng INTE karaoke igår. Jag har fortfarande ångest från förra veckan då jag rev av låten "Inget kan stoppa oss nu" Hua!
Kvällen blev som förväntat lugn och jag var hemma igen vid halv ett.

 

Av tant-rosa - 5 oktober 2010 22:45

 

...vänner säger att det finns hundar med på bilden och frågar mig hur många det är.
Denna dag har gått åt att studera bilden. Tycker ni att bilden är lite suddig och otydlig, kan det bero på att jag har haft den i händerna när jag ätit frukost, lunch och när jag dammsugade.
Jag kan minsann inte hitta några hundar, kan ni??

Av tant-rosa - 4 oktober 2010 23:15

 

...på kanelbullens dag. Själv så rensar jag min nagellacksväska. Slänger flera stycken och kommer ihåg några andra. "Jaha, detta lacket var ju snyggt" Dessa som jag radat upp är bara från Depend  H&M´s egna lack är faktiskt jättebra. Jag är ganska noga med märke, (dyrast är inte bäst) för det ska hålla länge med tanke på att jag är fullständigt allergisk mot skavt nagellack och tycker att vapenvård är bland det tråkigaste som finns. Hade jag inte varit rädd för att skada mina egna naglar så hade jag gått och fått dem fixade, för då sitter lacket på så väldans mycket längre.
Nej det är inte dina egna naglar om du går och förstärker dem med gelé.
De är lika oäkta som slingorna i ditt hår. Basta!

Av tant-rosa - 2 oktober 2010 00:15

 

Tog piller ur denna burk igår och jösses amalia vad roligt jag hade och så mycket jag lekte hemma hos Hanne på hennes flyttfest. Jag hade så roligt att jag t om glömde meddela Pontan var jag var klockan 04.20 och då kom det ett mess där han frågade om jag var ok. Dåligt av mig eftersom han alltid messar och talar om att han är ok miss i nassen. Tror dosen sitter kvar för efter endast några få timmars vila i en halvt ihopfälld säng, och en timme i min egna soffa så är jag på G igen. Yster kommer snart hit och vi ska festa till det innan stan.
Tjo ho!!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards