Alla inlägg den 6 februari 2011

Av tant-rosa - 6 februari 2011 10:45

 

Vem har sagt att man inte kan leva på choklad, och varför kan man inte det? Dumma henom! Jag kan endast förflytta mig i små steg. Stå uppe är inte att tänka på. Chokladen i hushållet är slut, så nu gör jag egna bollar. Kan inte stå och rulla dem, så jag äter smeten direkt ur bunken. Flott som attan. Men skit i det, bara jag får i mig chokladen. Trött tröttare tröttast är ett ord jag kan komparera nu. Jag förlorar ungefär två liter blod varje gång jag sträcker mig efter fjärrkontrollen och fixa kaffe kostar ca fem liter. Tyvärr blodcentralen, ni får vänta ett tag. Fan nu hade det varit skönt att vara i övre medelåldern. Hoppas någon antecknar, för detta känns som skitviktig information.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards