Alla inlägg den 8 mars 2011

Av tant-rosa - 8 mars 2011 09:30

Igår hämtade jag min älskade Nippis på stationen. Vi åkte hem och mös i soffan en stund med ett glas vin/cider innan vi började på maten. Proppmätta och trötta bäddade vi sedan ner oss i min säng och tittade på ”The last song” Behöver jag säga att vi två som snyftat till många filmer ihop behövde mer än en näsduk!?

Det presentkort på Mårtensson som jag vann för ett tag sedan har legat och väntat på denna morgon då Nippis och jag skulle åka dit och njuta. Jag är inte längre Nippis svärmor så numera kallar hon mig för Kärmor. Jag är så tacksam mot mammi som lånar ut henne till mig lite då och då och att ongen med det vackra, varma hjärtat fortfarande vill träffa mig så vi kan ha våra mysstunder.

   

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards