Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av tant-rosa - 22 augusti 2012 22:30

 

...på Väla. Hem till Cecilia och fika. Iväg till Malmöfestivalen och dansa till Thorleifs. Amaalia som gubbarna förändrats på de år jag inte sett dem. Självklart har även jag gjort det, men min spegel är van liksom. Men Tolle, Hasse och Jörgen som är de gamla rävarna i bandet, såg ut inte ut som sist jag såg dem. De såg inte ut att vara tjugofem om ni fattar. Inte heller hade det ändrat musikstil direkt. Hjärta-smärta på hög nivå. Jag fick dansa en del och denna kväll hade jag inte ont i vristerna. Kan bero på att jag idag köpte nya skor. Kvällen har varit bra och det var riktigt roligt att träffa Vicky och henne Stefan. Skitmysiga och lättsamma. Hoppas verkligen vi ses snart igen. När är nästa dans? Lördag kanske?

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards