Alla inlägg den 29 september 2012

Av tant-rosa - 29 september 2012 22:30

 

...på plats och hon beställde in champagne som vi drack på ovanvåningen. När alla hade kommit så gick vi till vårt bokade bord som stod på scenen. Vi var tolv stycken och servitrisen hade fullt upp. All personal oavsett i servisen eller i baren var sjukt trevliga. Verkligen. Bonus var att goa Adam som jobbade på BBR denna kväll, slängde sig ner i soffan jämte mig för en kram och lite snack. Vin, mer champagne och drinkar. När Nonne visade att hon kunde ha sin väska till mer än bara väska så var det egentligen ingen som blev vidare förvånad. Reino hällde istället upp mer dricka. Senare på kvällen cyklade jag bort till hk. Jag fick bevis på att det spelar ingen roll vilka kläder man har. Är man beige och har svag personlighet så blir man trots uppklädd till tänderna blek. Mannen i skogsmullejackan som var med tidigare under kvällen syntes en miljard gånger bättre. Hepp!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards