Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Fredagsfirande

Av tant-rosa - 24 november 2013 12:11

Anneli kom hit före utgång. Vi skulle fira min husvagn. Cava, fix och trix innan Pontan hämtade oss och körde oss till Lilla Torg. Vi hade nämligen bokat bord på "Norre Port" Ancha slöt upp på hk och gav mig en liten grattispresent, som jag bad personalen ta hand om. En lapp skrevs så att alla andra skulle hålla fingrarna borta. Efter en stund på Foxen där vi diggat till bandet och träffat goa Jenny, så gick Ancha, Anneli och jag till Shotluckan. Vi blev serverade av Jacob och Ted. Vi fick inte samma energi och show som jag är van vid av Johan och Kim. Men min vinst på femhundra kronor utnyttjade vi denna kväll. För nya läsare, så hade Shotluckan en tävling om att sätta upp deras klistermärken runt om i stan och jag vann andrapris för roligaste ställena. Tillbaka på hk så gick kvällen snabbt. Tyvärr fick jag ta mig hem utan jacka, då någon tyckte att min var både snyggare och nyare än sin egna. Både brrr och grrr.

 

 

 
 
Ingen bild

Jenny

24 november 2013 17:00

Det är la du som är för go;-) Liute för mycket vätska för mig denna kväll!! Men kul var det. Ha en fortsatt go vecka.... och välkommen till Lindex på VIP kväll på Onsdag 19-21, lite mingel, utlottningar och 20% på HELA köpet:-) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tant-rosa - 30 januari 2021 11:46


Skrutit med att jag snart gått ner tio kilo och att det kommer bli en tio-kilos-fest. Nu har jag stått på -9,5 i flera månader. Attans mä. Tror dock att jag hittat ett bra knep. ...

Av tant-rosa - 17 december 2020 17:18


...med tydliga sms till allmänheten!!

Av tant-rosa - 30 oktober 2020 10:25


...jag är alldeles för gammal för att titta på PH, men jag kan faen inte låta bli. Jag gillar att se gruppdynamiken förändras och sitter och fasar på all falskhet. Det mesta jag fasar över är intellektet på alla deltagare. Har ni sett dem under skolv...

Av tant-rosa - 16 oktober 2020 13:33


?Jag älskar höstens färger och klara luft? ?Jag älskar vintern för då kan man ligga under filten och kolla film varenda dag? Bla bla bla... JAG älskar sommaren. Alltid. Jag vill ha sommar året runt och skita i de fyra årstiderna, som egentligen ba...

Av tant-rosa - 9 oktober 2020 09:11


En kväll för några år sedan, så messade en kompis med frågan om hon fick komma inom och låna min toa. Jag var inte hemma och läste messet mycket senare. Hennes svar dagen efter fick mig att gapflabba. Ni vet, gapflabbet som inte är sådär kvinnligt oc...

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards