Direktlänk till inlägg 25 november 2013

Olika liv

Av tant-rosa - 25 november 2013 11:01

Vi lever verkligen olika. Är i olika faser i livet och går igenom olika händelser. Han som ensam skött min gamla blogg gick bort för en vecka sedan. Det är så sorgligt med tanke på att han var så ung och lämnade fru och två små barn. Hennes liv har rasat. Mina tankar går till henne flera gånger om dagen.

Sedan ska jag inte alls förneka att jag även tänker mycket på min blogg. Han var ensam om lösenordet till bloggen, men det diskuteras litegrann om att dataexperter ska kunna öppna upp den, så vi får hämta våra inlägg. Självklart kommer det att dröja, för hans fru har inte direkt bloggen i fokus nu. Jag hann att hämta ca 400 inlägg som jag lagt i olika kategorier i denna blogg, innan den gamla började strula och balla ur. Jag började bakifrån, så de flesta är från 2008-2009. Det återstår drygt 3000 inlägg. Min dagbok som spänner över fem år. Jag märker ofta att jag vill in och länka till gamla inlägg. Att jag vill hämta foto från vissa händelser. Men som sagt, vi lever olika liv i samma liv och en blogg hamnar under ytligheter. Trots detta så får ni gärna sprida min nya adress för jag har tappat sjukt många läsare. Jag har tryckt upp nya visitkort, messat de som inte är på fejan, men behöver också er hjälp med att sprida ut och informera det nya. Hjälp nu världen och mänskligheten. Eller iaf tanten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tant-rosa - 30 januari 2021 11:46


Skrutit med att jag snart gått ner tio kilo och att det kommer bli en tio-kilos-fest. Nu har jag stått på -9,5 i flera månader. Attans mä. Tror dock att jag hittat ett bra knep. ...

Av tant-rosa - 17 december 2020 17:18


...med tydliga sms till allmänheten!!

Av tant-rosa - 30 oktober 2020 10:25


...jag är alldeles för gammal för att titta på PH, men jag kan faen inte låta bli. Jag gillar att se gruppdynamiken förändras och sitter och fasar på all falskhet. Det mesta jag fasar över är intellektet på alla deltagare. Har ni sett dem under skolv...

Av tant-rosa - 16 oktober 2020 13:33


?Jag älskar höstens färger och klara luft? ?Jag älskar vintern för då kan man ligga under filten och kolla film varenda dag? Bla bla bla... JAG älskar sommaren. Alltid. Jag vill ha sommar året runt och skita i de fyra årstiderna, som egentligen ba...

Av tant-rosa - 9 oktober 2020 09:11


En kväll för några år sedan, så messade en kompis med frågan om hon fick komma inom och låna min toa. Jag var inte hemma och läste messet mycket senare. Hennes svar dagen efter fick mig att gapflabba. Ni vet, gapflabbet som inte är sådär kvinnligt oc...

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards