Alla inlägg under november 2013

Av tant-rosa - 15 november 2013 11:54

 

Mot alla f**t och k*k-ord vi är så trötta att se på husväggar. Bra uppmaning också. Det finns tragiskt nog väldigt många kvinnor som inte känner sina kroppar och som inte har en aning om att det finns två sorter orgasmer. Inre och yttre. Det är säkerligen samma kvinnor som aldrig använt dildosar.

 

#stoppatabumotsexprat

Av tant-rosa - 14 november 2013 10:42

Eller ongarnas kalendertid rättare sagt. Då gällde det att jag hade fantasi för 24 dagar. Sedan blev det 48 dagar. Sedan blev det 24 dagar igen för när ongarna blev större så sa jag att "nu får ni minsann dela och ta varannan dag" Så kommer jag aldrig säga till mina barnbarn, för nu finns det ju smarta butiker.

Av tant-rosa - 13 november 2013 16:44

Ni som hängt med mig vet ju att det tråkigaste jag vet är att handla. Idag skulle jag bara stödhandla. Det hjälper inte för det är fortfarande aptråkigt. Så plötsligt stöter jag på Thomas P som jag inte träffat på skitmycket länge. Så med ens så blev köttdisken rolig. Han berättade om sitt samarbete med Lasse brandman som han har föreläsningar tillsammans med runt om i Sverige och jag berättade om mina kunskaper i köket. Vi flabbade gött och var komiker båda två. Kram när vi möttes och kram när vi skiljdes. Thomas kan få följa med mig och handla varje vecka.

 

 

Av tant-rosa - 13 november 2013 10:50

Denna "kurva" kan jag tänka mig att ha dagligen. Så här såg den ut en kvart efter jag lagt ut status om ny blogg. Skäm bort mig.

 

Av tant-rosa - 13 november 2013 10:44

Fast jag tycker inte det är kylan folk gnäller om mest. Det är brist på våren. I februari börjar tugget om vårlängtan. När, jag bara undrar när fick Sverige vår i februari?

 

Av tant-rosa - 12 november 2013 20:55

Jag har kanal 7 gratis november ut. Därför har jag sett de två tidigare avsnitten av "Fest hos Bagge Wahlgren" som jag bara älskar. Ja, så ytlig är jag. Men iaf. Sedan då? I december? Känner jag någon som har en sådan där apparat som man kan skaffa om man vill ha kanalerna i sommarstugan också, men inte änvänder? Ja, så teknisk är jag. Nå? Förresten, tysta nu för nu börjar det. Schhhh...

Av tant-rosa - 12 november 2013 18:32

Asså jag bara dör ihjäl mig varje gång jag ser denna onge. Det är sofies ligga goding. Kolla in ögonen!!

Av tant-rosa - 12 november 2013 15:30

Pga att min it-guru på mobilbloggen har blivit allvarligt sjuk, så ligger den bloggen just nu nere. Jag tänker så mycket på honom och hans familj. Faen, vad livet är orättvist!!


Han har verkligen ställt upp för mig i tid men även otid. Snabb då servern krånglat och tålmodig med min otekniska sida.


Jag har hunnit föra över en liten, liten del av mina inlägg jag gjort de senaste fem åren. Det är dock några tusen kvar och jag skulle gråta ihjäl mig om jag inte får över resten. Det är ju min dagbok. Vi får verkligen hoppas att hans fru hittar en lösning ganska så snart.


I denna blogg kan ni få en överblick över mina inlägg genom att gå till arkiv/kategorier och välja.

Tala gärna om för allt och alla vart jag nu finns eftersom jag inte kan gå in och länka hit.

Lägg nu denna adress i er dator och gärna på "Startsidan"   Sköt om er


www.tant-rosa.bloggplatsen.se


Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards