Alla inlägg den 13 januari 2014

Av tant-rosa - 13 januari 2014 20:54

Jag är numera inte bara ST (semesterterapeut) åt kusin Nonne. En tjänst jag hade då jag följde med henne till Turkiet i oktober. Min nya stol är som TT (träningsterapeut) Fast så mycket sittande på någon stol har det inte blivit ikväll. Jag var lammkött på gympasset och tanterna sprang runt som små fjädrar, låg och cyklade med benen i luften och kunde konsten att kordinera arm och benrörelser. Jefla kärringar. Inte en skymt av paraplydrinkar såg jag. Nä, det är mycket lättare att vara ST. Men nu har hennes arbetsterapeut sagt åt henne att hon som strokepatient bör träna och måste ha med sig en assisten. Jag tycker hon bör vila. Vila på en solsäng och äta god mat. Det är vad jag rekommenderar.

 

Av tant-rosa - 13 januari 2014 13:02

Undra om jag har någon mer tandkräm hemma? Nää, har jag nog inte. Bäst att köpa. Synd jag inte har samma tänk angående mjölk.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards