Alla inlägg den 21 januari 2014

Av tant-rosa - 21 januari 2014 12:43

...så gjorde jag ett inlägg på Instagram där jag talade om att jag hade massa följare, men att det var endast ett fåtal som kommenterade eller gillade mina bilder. Så jag tänkte att jag skulle rensa där. Nu har jag gjort det. Fast det gick inte att plocka bort, uatn jag var tvungen att "blockera" personerna. Lite väl drastiskt va? Men det var det enda sättet att rensa därinne. Såå, skulle någon gå in och titta och se sig själv som blockerad, så ta inte illa upp. Det är bara jag som tagit bort dig för att du inte är aktiv.


Jag har även "städat" på fejan. Igen. Men som jag sa innan jag städade, jag har inget emot dem, men inte heller något gemnesamt.

 

Faen, vad semlesugen jag är!!

Av tant-rosa - 21 januari 2014 11:30

 

Varför lämnar man sin vagn mitt i gången när man ska hämta en vara? Inte alls sällan man ser denna syn. Speciellt på finmaxi. Där finns många "här kommer jag och jag går först"

 

Hur kunde jag glömma vad detta heter, men inte vågade fråga någon för att de troligen skulle fråga vad jag ska ha det till?

 

Bara för att man är barnläkare, måste man sitta i sjukhuskläder då man svarar på frågor i nyhetsmorgon?

 

Inbillar jag mig, eller är kameran sämre i ajfån 5s än i 4s?

Nå??

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards