Alla inlägg under januari 2014

Av tant-rosa - 11 januari 2014 13:06

Det hade vi hos Loppan och Steve igår. Mycket mat, dryck, godis, skratt och dans. Jag släckte lampan fyra imorse. Inte lika kaxig idag.

Av tant-rosa - 9 januari 2014 20:01

Jag som kvinna kanske inte ska tycka att denna bild är rolig. Men det gör jag. Skitrolig tycker jag den är. Flåt.

Av tant-rosa - 8 januari 2014 16:56

Sista tiden har jag inte vatt skitpepp på att blogga. Det har ni kanske märkt?! Jag tänker som så att jag måste blogga för er skull. Så tänker jag om. Nej, verkligen inte. Jag måste blogga för min egen skull. Om jag bloggar för er skull, så skulle det inte vara jag. Då skulle jag tänka på vad ni ville läsa och hur jag skriver. Så vad har jag då kommit fram till? Jo, jag hoppas att ni har tålamod på att mitt bloggsug ökar igen. Så jag som inte har ett uns av tålamod i mitt D N A, ber er att ha det i massor. Rättvist som faen.

Av tant-rosa - 7 januari 2014 21:46

Denna gång var vi ute hos Slavarna. Drink före den goda maten, snapsar och tjolahopp. En kanonkväll.

Eftersom vi är en dansande familj, så blev det mycket sådant. En del proffs och en del amatörer. Fast denna kväll var alla amat...proffs. Vissa orkade bara inte hålla samma tempo.

Kvällen gick skitfort och nivån var hög. Har jag sagt att jag gillar att festa med ungdomarna?!

Av tant-rosa - 5 januari 2014 14:34

Glöm för fasiken inte denna viktiga info...

Av tant-rosa - 5 januari 2014 12:07

Eftersom vi tvingar på Felicia våra schlagerlåtar, så är det väl inte mer än rätt att hon får spela sin skit lite då och då    


 

Av tant-rosa - 5 januari 2014 11:57

Igårkväll firade vi Tobias. Vi bjöds på god mat och hade mysigt. 

Han fick många ket. Han fick även pengar och presentkort. Så blir det när man är kräsen och vet e x a k t vad man vill ha eller inte ha i sitt hem. Tobias läser nämligen sönder de flesta inredningstidningarna.

Ja just det, turturduvorna var också med   

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards