Alla inlägg den 4 februari 2014

Av tant-rosa - 4 februari 2014 11:38

...dyskalkyli och knappt kan dela en krognota blev glad då jag hittade denna bild.

 

Sedan är det tydligen fler än jag som störs av matten.

 

Av tant-rosa - 4 februari 2014 11:04

Ett tag före jul såg jag att det började röjas i lägenheten mitt emot mig. Den som stått tom ett bra tag och därför gjort att jag kunnat gå upp och ut i köket helt naken. Min granne på andra sidan är sällan hemma. Alltså har jag varit bortskämd med att inte behöva bry mig om fönster och vem som kan se mig. Tyvärr gav jag den unga grannen en julklapp som han inte hade önskat sig. Julaftonsmorgon stod både han och jag i fönstret. Han påklädd, vilket inte jag var. Jag hoppas han fick fina julklappar resten av dagen. Iaf. Nu får jag nog inom snar framtid nya grannar mitt emot köksfönstret. Håll tummen för mig att jag ska minnas detta när jag vinglar upp för att sätta på kaffet. Snälla gör det. Så skonar vi de nyinflyttade.

 

 

Av tant-rosa - 4 februari 2014 11:01

Nu har ni tid att mentalt förbereda er och hitta på annan syssla. Varsågoda liksom.

 

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards