Alla inlägg den 6 februari 2014

Av tant-rosa - 6 februari 2014 19:13

Jag gillar Pontan på denna bild. Jag gillar att det är Tobias som tagit bilden.


 



  

Av tant-rosa - 6 februari 2014 18:18

När Nonne och Reino skulle gifta sig 1998 så skickade de ut en rolig inbjudan. Det är den bästa inbjudan jag sett. Någonsin. De skickade den i en plastfick, så visst fanns det de som trodde det var reklam för Hänt Extra. Hela det dubbelsidiga bladet var skrivet som att bröllopet och festen hade varit. "Gästerna var glada och festsugna långt in på småtimmarna, prästen som var en gammal kompis var lättsam och skojsig, det hölls många tal" mm. Alltså de skrev egentligen hur de ville att bröllopet skulle bli. Skitsmart. Deras brudvals kommer jag heller inte att glömma   för det var första gången jag såg en dans som inte var den traditionella brudvalsen. Det var även första gången jag var på ett utomhusbröllop. När jag tänker efter så kommer jag på att jag skulle vilja göra om det bröllopet. Tror jag ska tala om det för dem. De kommer säkert göra det för min skull. Troligen.

 

 

Av tant-rosa - 6 februari 2014 18:09


Då hittar jag ett och annat. Bland annat dessa godingar. Pontan visste att han inte fick störa mig då jag talade i telefon. Skriva en lapp tyckte han dock inte alls var samma sak. Tobias har alltid varit otroligt duktig på att visa sin kärlek till sin bror. Tydligen hade vi ont om anteckningsblock i hemmet.

 

 
  



Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards