Alla inlägg den 9 februari 2014

Av tant-rosa - 9 februari 2014 12:59

Igår dejtade jag Jenna och Per på hk för vingar, vin och häng. Folk som man kände kom och gick. Bland annat stod en snygg tjej och vinkade och jag sade till Jenna att någon vinkade på henne, innan jag såg att det faktiskt var Lenita med ny hårfärg och frippa. Sedan kom goa söta Sandra som jobbar på hk, med sin 11 dagar gamla dotter. Jag brukar aldrig kunna se likhet med förälder, men oj så lik det lilla underverket är sin mamma.

 

Klockan sju droppade Caroline med vänner in för att inta "hyllan" och fira hennes födelsedag. Caroline har flyttat upp till Luleå och mamma Mesan, men är nere över helgen för att fira med sina vänner. Jag hade med mig lite rekvisita och pimpade både bordet och Caroline. Grattis gumman.

 

Till min glädje så jobbade Jessica igår. Hon jobbade heltid på hk förr, men har nu annat jobb och hoppar nu bara in lite då och då. Senare på kvällen så fick jag ett sms av henne som värmde hela mitt hjärta. Vissa ongar är så sjukt goa.

 

På tal om personal, så var de bästaste i baren samtidigt igår. Adam, Anton och Emelie B. Det syns att de har roligt på jobbet och kan lämna ev vardagsbekymmer utanför baren och jobbet. De diggade med i musiken under tiden de jobbade och det syns så tydligt att alla gäster blir glada av det.

 

På tal om musik! Mamma mia så dålig musik det är på hk nu för tiden! De som spelar....men hallå liksom. Igår var det riktig katastrof.

 

Katastrof var det minsann inte i "Valvet" där de flesta dörrvakter genom åren satt och firade Snygg-Tompa som nollat och nu är med oss på dösidan. Jag gick in och kramade honom och när vi pussades, så kom en av vakterna och sa "ja det där kommer ju aldrig hända" Asså, den mannen har ryktet i stan att vara dum i huvet och igår besannades det. Pucko enligt mig.

 

Pussen med Snygg-Tompa var en kompispuss. Det hade jag däremot inte velat ge två män som jag såg där igår. Attans så snygga. Snygg stil på kläderna!!! På hk! Det var tre år sist jag såg det. Så två män på tre år med bra klädsmak. Bra där. Eller inte.

 

Jag träffade Hyltakärrngen och hann med lite snack med henne. En brud jag litar på.

 

Sist men inte oviktigast så avslutade jag min kväll som Big Mama och förmedlade information som resulterade i en dejt mitt i natten. Kändes bra.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards