Alla inlägg den 21 februari 2014

Av tant-rosa - 21 februari 2014 11:12

 

Inte efter Mello. Nej, den har jag tröttnat på. Såg halva av första avsnittet. Såg inte andra och kommer inte heller se det tredje imorgon. Vilken skit liksom.

Men...

Snart har vi "Lets Dance" här. Längta, längta. Synd bara att den där vidriga Patrik Sjöberg är med. Han borde lära sig vad ordet ö d m j u k betyder.

 

Ikväll ska vi på after work på hk. Jag gjorde ett evenemang på fejan tidigare i veckan. Till mina vänner och deras vänner. Alltså kan alla som vill kolla in och bli sugen på att sticka in näsan där ikväll. Lotta och Stefan hängde på, vilket jag tycker är skitkul, så de susar upp från Veberöd efter lunch. De kommer hit innan och Lottas plan är turkisk peppar. Vart sa ni att man köper karaktär någonstans?

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards