Alla inlägg den 22 februari 2014

Av tant-rosa - 22 februari 2014 10:06

Nu har jag krupit upp i soffan med min frukost. Om ni hade känt hur mina fötter känns, så hade ni lagt all, all sympati hos mig. Pulserar är bara det lilla ordet. Satt inte ner många sekunder igår. Stod och gick gjorde jag.  Jag hämtade Lotta och Stefan strax efter tre och vi hämtade den beställda familjepizzan innan vi åkte hit och hällde upp första shoten. Flera stycken blev det och jag bannade mig själv för att jag glömt bort hur duktig Lotta är på att shota.

 

Sedan tog vi oss till hk och det gjorde många andra också. Efter lite vin och ajrich koffi, så gick vi bort till Foxen och livebandet.

 

Sedan ville jag självklart introducera shotluckan för skåningarna. Det var ett bra tag sedan jag var där, så det var ett roligt återbesök. Johan och Jakob tog emot oss och det var kul att se hur varm i kläderna Jakob blivit. Mama Mia vilken godbit han är. Söt så man får hål i tänderna och dessutom skittrevlig.

 

Tillbaka på hk så kom Olivia in. Vi hade haft messkontakt under kvällens gång och jag förstod då varför hon så gärna ville möta upp kärringen. Hon hade ett ket till mig. Guldnougat som jag tycker är guld och ihopknutet med rosa snöre. Särlek för mig. Denna onge är så sjukt söt och mysig.

 

Nu ska jag sätta ner fötterna i ett bad och tagga kvällen som kommer innehålla en ganska stor tjejfest. Tenabinda, jag säger bara Tenabinda.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards