Alla inlägg den 23 februari 2014

Av tant-rosa - 23 februari 2014 22:01

Varför ska vissa personer alltid skriva luddiga statusar? Så att alla vänner ska undra och fundera på vad som hänt eller vart de ska. Är inte det fjortisbeteendet lite strängt? Varför länkar man personer på deras EGNA sidor? Får de inte info ändå om att de fått en kommentar? Är det bara jag som drar mig för att på vissas sidor kommentera, för att jag vet att jag kommer få info om ny kommentar ca 30 gånger? Varför kan man bara vissa gånger välja att man inte vill fortsätta att få aviseringar? Varför har jag plötsligt börja säga/skriva ordet "vissa" ungefär artontusen gånger? Nå?

Av tant-rosa - 23 februari 2014 21:30

För länge länge sedan fick jag ett brev på posten. Någon som jag fortfarande inte vet vem, skickade info om OS till mig. Den lappen har suttit på kylskåpet sedan dess.

Ikväll är OS-skiten över och det har jag firat.

Men min erfarenhet berättar för mig att nu ska det tuggas. Varför gick det som det gick? Hur kunde det bli så? Sa jag att jag inte har idrottsintresse i mitt DNA?

Av tant-rosa - 23 februari 2014 21:19

Det hade vi hos Nette igår. Så många goda ostar, så många skratt, så fruktansvärt ont i foten. Fortfarande ont sedan stövlarna och mycket stående i fredags. Men Nettes underbara skratt, hennes humor och hennes skarpa hjärna övervann smärtan. Snacka om balsam för själ.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards