Alla inlägg den 24 februari 2014

Av tant-rosa - 24 februari 2014 14:37

En del säger att det är skitsvårt att laga mat. Det har jag aldrig tyckt, jag har bara varit sjukt ointresserad. Men hur svårt kan de va egentligen när rätten sköter sig själv liksom?

Av tant-rosa - 24 februari 2014 10:41

 

Jag har turen att få omge mig med goa härliga ongar.

Dessa rader uppkom då jag hade gillat "Let´s Dance" på fejan. Glenda lade då upp ett inlägg på min sida och frågade om jag verkligen gillade det programmet. Jag svarade att jag längtar till fredag och det äntligen ska börja. Då hoppade Emma in i konversationen och det de säger stämmer ju ganska bra. Jag h a d e kunnat säga "nej sånt är bara för kärringar", jag har ju Bengtzing som ringsignal och jag gillar både snygga grabbar och starka färger. I alla fall, är jag så himla väldigt mycket redo klockan 20 på fredag. Att David är programledare är ett mega plus.

Av tant-rosa - 24 februari 2014 10:19

En morgon som börjar med ett sms som lyder "Älskar dig" är en bra morgon. Har inte hört av Nippis på ett bra tag, för att hon haft så skitmycket att göra. Sedan kommer detta mess. Älskade ongen.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards