Alla inlägg den 3 mars 2014

Av tant-rosa - 3 mars 2014 17:41

Så himla fort en helg kan gå. Fredagen och Let´s Dance. Oj, vad jag saknade min stora favorit Tobias Karlsson. Trist att han inte är med denna säsong. Minns ni hur vi suckade och dreglade efter Glenn Hysén på 80-talet? Inte så himla mycket dregel idag.

 

   

I lördags så vände jag på dörrskylten och var jag på hk redan klockan tre. Anneli, Roger, Cicci, Per, Snygg-Tompa och jag snackade skit en stund innan Anneli och jag gick in i "apoteket" och åt. Plötsligt står det en man jämte vårt bord och frågade om det var jag som var Louise. Jajemänsan. Då presenterade han sig som Björn. Mama Mia. Björne, Perra och Roger från gamla Sannex var i stan. Hångel, hångel innan de drog iväg igen. Vilken nostalgi liksom.

Senare så dök Stone och hans kompis upp och därför sa jag "aldrig mera alkohol" på söndagen.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards