Alla inlägg den 16 mars 2014

Av tant-rosa - 16 mars 2014 10:47

 

Det här med att puffa varandra har väl egentligen ingen riktigt fattat grejen med. Men jag har några jag puffar och som puffar mig. Roligast är när det går flera veckor och ibland några månader innan man får en puff tillbaka. För då har man glömt bort att man puffat personen och plötsligt har hen gjort en puff.

Så roligt har jag. Vad gör du?   

Av tant-rosa - 16 mars 2014 10:24

Pontan är i London och har det gött. Känns bra i ett mammahjärta.

 

Av tant-rosa - 16 mars 2014 09:49

Typ tio sekunder efter jag hade gjort förra inlägget så ringde telefonen. Jag såg att det var Skatan och svarade som jag brukar: Helloooo. Hon frågade vad jag gjorde och jag berättade om mitt soffhäng. Fick då höra att jag borde sätta på mig kläder och komma dit, för mitt tält hade kraschat i stormen. Kraschat är mitt ord, för det var inte så hon sa, men så jag kände det om mitt fina tält som jag dagarna innan gett MVG.

   

Ett fönster i tältet var sönder (googlat som en galning om köpa nya, men tydligen kan man bara laga dem), några tältpinnar var sönder, bordet var sönder och min fina lampa behöver mycket särlek. Mina nya stolar hade klarat sig. Andra grejer som legat spridda över åkern, hade Skatan hunnit samla ihop när jag kom dit. Det är en del saker jag har på min inköpslista till vagn och tält och nu ingår även stormlina på den.

 

Jag är iaf jätteglad för att jag hittade en portabel ugn på Rusta. Kollat ganska mycket på blocket men inte funnit någon och nu har jag en sprillans ny för 599:-

 

Positivt tänkande liksom: Foten i kläm? Jajjemän!!
     

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards