Alla inlägg den 23 mars 2014

Av tant-rosa - 23 mars 2014 12:16

I fredags förade vi hos mig innan vi intog Foxen. Där var det mycket folk. Vi ledsnade dock av den långa pausen som bandet hade. Troligen inte längre paus än det brukar vara så jag fattar ine varför vi tröttnade. Vi gick iaf bort till hk. Inte mycket roligare där. Så jag var hemma vid tolv, vilket jag var glad över igår. Då var det dags för att kolla in min söta svärdotter Felicia och hennes dans på Sture. Tobias, Hannah, Pontan, Victor och jag fick kanonbra platser. 22 tjejer visade oss sin slutproduktion på gymnasiet. Efter lite inköp, så åkte jag hem och intog soffan. Fick senare sms om utgång som jag tvärnekade. Kände mig astrött. En timme senare så förstod jag varför, för då hoppade förkylning, hosta, feber och frossa på mig. Tänk att det kan komma så plötsligt. Så jag har sovit och sovit, vilket är det enda positiva med att vara sjuk. Är alltså inte så skitkaxig denna dag.

     

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards