Alla inlägg den 25 mars 2014

Av tant-rosa - 25 mars 2014 11:07

För cirka två månader sen så köpte vi biljetter till RockaBilly Night på Halmstad arena. Playtones, Refreshments, Brolle och Top Cats ska uppträda. Vi har sittplatser, men får mingla och vara på golvet och dansa om vi vill. Perfekt att kunna vila om fötterna blir trötta och eftersom det är samma pris på sitt och ståplatser så..... Iaf. Arrangörerna för kvällen har lagt ut info om  evenemanget cirka fyra tusen gånger på fejan. De första tre tusen var okey. Men de sista har varit så jäkla tjatiga. De har mailat mig också. Flera mail om att jag ska ta med mina vänner dit. Nu fick jag sms också. Men ge faen i mig. Sluta tjaaata på mig. Tänk på att jag är suuuk och har fullt upp att kurera mig till lördag.

   

Av tant-rosa - 25 mars 2014 10:50

Jag har en febrig hjärna och jag är inte med i Mensa,så jag förstår inte. Syriens invånare skriker efter mat och de lider, men det är DE som skickar flygplan för att spionerar över Turkiet.

 

Det ska ta MINST ett år, över femtio veckor, över tolv månader. Vadå undrar ni såklart. Ganska övertygad om att ni undrar. Jo, så länge ska det dröja att utreda om en ny lag angående maskerade ansikten på idrottsarenorna. Jag fattar faen inte och går och lägger mig igen.

Av tant-rosa - 25 mars 2014 10:47

Denna kärring är inte kaxig nu. Sover massor och skakar massor. Skakar av feberfrossa. Nästan så jag saknar vallningarna. Nästan. Fick mess av min förstfödde. Märks vem som uppfostrat honom.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards