Alla inlägg den 6 maj 2014

Av tant-rosa - 6 maj 2014 19:30

Det blir jag i både hjärta och sinne då jag kommer hem och jag har ett "ket" i brevlådan. Glädje!

Av tant-rosa - 6 maj 2014 11:15

 

Jag gillar när folk bjuder på sig själva. Det vågar verkligen Peter Lemnell. Både bakom och framför trummorna. Väldigt många Halmstadbor går inte ut för att ha roligt, utan för att synas. Synas på rätt ställe, med rätt folk. Suck.

 

Det första jag gör så fort jag kommer hem, är att slänga av mig bh:n. Bh och smycken, hej då. På med mysklänningen som verkligen gjort sitt.

 

Leve gulliga sms. Jag blir skitglad när jag får gulliga sådana.

 

 

Svarta strumpor i röda skor går fetbort. Asså, så fult det är.

 

Ett av de värsta uttryck jag vet är "gratis är gott" En del anser verkligen det och tar för sig som faen, bara för att det är gratis. När jag ser någon plocka på sig sjutton pennor och trettiosex kolor på en utställning, bara för att det är gratis så skäms jag. Så  h i m l a  pinsamma de är.

 

Varför, jag bara undrar varför ska choklad vara så jäkla förbaskat gott. Tänk ändå om choklad var riktigt ogott. Då hade jag nog varit smal. Kanske.

      

Den där förbaskade påskharen kom ju aldrig. Som jag väntade. Traskade runt i skogen och hoppades. Män kan man fasiken aldrig lita på.

 

 

 



  

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards