Alla inlägg den 15 maj 2014

Av tant-rosa - 15 maj 2014 19:57

Jag var på Rusta och köpte blonderingsmedel som jag måste använda på den rakade sidan för att den lila hårfärgen ska fastna. Den fastnar nämligen bara på färgat hår och varje gång jag klipper mig, så rakas det av. Bla bla bla. I alla fall. Tjejen i kassan slog in mina servetter och annan skit. Då hon kom till blonderingsmedlet så stannade hon upp.
Hon: Näe, men, men...och pekade växelvis på mitt hår och på förpackningen.
Jag: Det är till den rakade sidan.
Hon: Jaha, ja men dåå kan jag sälja det till dig!
Jag: Detta tar jag som en komplimang.
Hon: Ja, det ska du verkligen göra!!
Jag: Gick glatt ut från Rusta och var skitglad.
Blev nästan lika glad som när Eva S sa att "det är fan i mig bara Lollo som färgar håret lila och är snygg i det"
Glädje liksom!

Av tant-rosa - 15 maj 2014 12:21

En längre tid har jag haft frusna blåbär i min smothie. Nu har jag en näve frusna hallon från Skatans frys. Före frysen så var de i deras trädgård. Dessutom har jag lite mysli, för jag vill tugga. Jag gillar att tugga liksom.

 

Av tant-rosa - 15 maj 2014 12:02

Jag gillar de av mina vänner som väljer bort SD. Flera bilder på både fejan och Instagram om att de slänger deras reklam i papperskorgen. Jag tycker de är vidriga. Folk låser sig och tänker "bara" på att de är emot invandringen. De tänker inte på deras andra punkter som bland annat är de emot homosexuella, mot abort och deras nedvärdering mot kvinnor. Jag tycker det är synd att de ibland ska hindras från att uttala sig. Låt dem komma fram och visa svenska folket hur smarta de egentligen är. Inte ens rätt datum klarar de av. Men säg inget till dem. För mig får de gärna gå och rösta några dagar senare än alla vi andra.

 

De gör först reklam mot det organiserade tiggeriet på våra gator och veckan därpå tigger de själva pengar.

 

De är både listiga och starka. Precis som alla de som röstar på dem!

 

Av tant-rosa - 15 maj 2014 12:00

Är du känslig för svordomar, så ska du inte läsa detta inlägg.
Ni som har storlek 40 och uppåt. Kan ni vara så jävla väldigt snälla och sluta köpa de förbannade klänningarna och de jävla tunikorna med den irriterande skitskärning under byst/mitt på magen?! Så kanske alla jävla designer och inköpare någon gång fattar att VI VILL INTE HA DE MODELLERNA, FÖR VI PASSAR INTE I DEM. Vi ser fan inte kloka ut i dem. Tror du att du ser smal ut i dem, så får du fan köpa ny spegel. Jag är så jävla förbannat trött på dessa jävla resårer.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards