Alla inlägg den 19 maj 2014

Av tant-rosa - 19 maj 2014 12:03

Jag hörde talas om Anne i Gullbranna för första gången för ett tag sedan. Då min lila period började. Det sades att hon är kanon när det gäller färgning. Det stämmer. Ska du färga håret, så kontakta henne. Trevlig, glad och hjälpsam kvinna. Jag kan inte kopiera in hennes hemsida här, men googla på "Gullbrannafrissan" så ser ni själva. Något får ni ju göra på egen hand liksom ;-)

 

På tal om bra. Wow, vilken bra service jag fick på Clas Ohlson/Flygstaden för ett tag sedan. De gick verkligen utanför vad som är deras jobb. Jag var så himla tacksam. Även på Jysk samma dag. Det kom fram två tjejer och frågade om jag behövde hjälp. Hallå liksom, när har det hänt? Bokhandeln som ligger bredvid däremot. Den kunde jag ha tömt på alla varor innan en tjej tittade fram och sa ett väldigt tyst "hej" Inte heller erbjöd hon mig hjälp. Min energinivå sjönk till minus fyra, så därför gick jag ännu en gång in på Classes och höjde den till nivå hög. 

 

När jag ändå är igång, så kan jag berätta att jag blev skitglad inne på Vero Moda. En gullig tjej med kopparrött? långt hår delade ut glädje till oss som besökte butiken. Mama Mia så söt hon var.

Visst känner man likadant då man besöker TGR? Det gör iaf jag. De ger "LÖN", vilket står för leende, ögonkontakt och nick så fort man kommer in. Även fast de har femtio kunder i kön. På Gina Tricot får du inte LÖN om du så springer ner en expedit. Skillnad liksom.

 

 

Av tant-rosa - 19 maj 2014 11:45

Hur, jag bara undrar hur kan folk inte se/skita i att de saknar komma och punkt när de skriver???

 

På fejan är det ju skitsvårt ibland att läsa vissa statusar för de har aldrig något kommatecken många struntar också i stora bokstäver och punkter vilket för mig är endast rent slarv och inget annat jag tycker de borde se och rätta till innan de trycker iväg sin status har de tid att gå in på fejan så har de också tid att skriva ordentligt punkt

 

Häromdagen såg jag följande: Är på Fox med bror och några vänner väntar på ölen :-)

Jaha, tänkte jag, vad ska hen dricka om vännerna har beställt in öl?

 

.....,,,,....,,,,....,,,,....,,,,....,,,,Varsågoda

, ta för er av mina kommatecken och punkter. De sinar nämligen aldrig.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards