Alla inlägg den 28 maj 2014

Av tant-rosa - 28 maj 2014 21:22

Samma melodi som säng säng säng, fast lite mindre i moll. Hjälpte Nonne med lite packning idag och ifrågasatte hennes antal strumpor. Det var tydligen alla reornas fel och inte hennes. Bilden visar e n låda med strumpor och inte alla fyra vi tömde.

Efteråt åkte jag hem och däckade i soffan. Tackade nej till live musiken och ölen på stan. Jag ska ta en snaps här hemma istället. Den goa kryddade snapsen som heter Coccilana. Morfinet gör sin verkan ganska snabbt och ger både hostan och sömnlösheten på käften. Gillas.

Av tant-rosa - 28 maj 2014 12:23

Tjugohundrafjorton och det finns fortfarande detta vidriga hat. De som kletat bajs på Rickard Söderbergs fint pimpade cykelkorg har tappat allt sitt kompassvatten och de har sannerligen blivit våldsamt vaggade. För detta händer i Sverige. Pucko!!

Av tant-rosa - 28 maj 2014 11:53

Förkyld och snorig kan ni kalla denna kärring. Jag tyckte inte det var längesedan jag låg i soffan med servetter och panodil.

Luktsinnet har tagit semester. Va faen, jag har varken lust eller tid med denna hälsa. Gnäll, gnäll...

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards