Alla inlägg den 1 juni 2014

Av tant-rosa - 1 juni 2014 20:42

Nu är min balla ordentligt klar för sommaren. Sommar och shot. Sedan starten har det shotats mycket på min balla och varför ändra ett bra koncept så säg?!

Av tant-rosa - 1 juni 2014 20:23

Idag har Sture och friskolorna sin bal. Vi var hemma hos Felicias kompis för att Tobias skulle ta kort på dem. Felicia är tvåa från höger.

Hon är så himla fin.

Pontan kunde inte låta bli henne. De har inte setts på en vecka eftersom Felicia varit i Turkiet. Tufft liv liksom.

Hennes söta syster och mysiga föräldrar var såklart också med.

De gick fint och snyggt på röda mattan. Det hade pisseregnat två timmar tidigare, men så kom plötsligt solen.

Lilla Gräddnos var så fin.

Richard var attans så fin.

Milla och Simon.

Sara med kavaljer.

Louise med kavaljer

Söta Elina

Simon

Självklart måste det vara lite kuliga bilder också. Jag hav ongarna min kamera och bad dem ta en ringbild.
Hoppas verkligen att varenda onge dricker lagom ikväll. Detta är en kväll de ska minnas livet ut.

Av tant-rosa - 1 juni 2014 10:46

Fullt ös och full vila. Så har mina sista dygn sett ut. På kvällen satt Ylva, Victoria, Helén och jag på hennes balla. Sol, rosé och massa flabb innan vi promenerade in till Storgatan och nya O'learys. Ett ställe som JAG tror är för stort för lilla Halmstad. Jag tror även att det kommer bli ett ungdomsställe och alltså inte så stor konkurrens för Hk. Tiden får utvisa.

Lördagen startade med en halvtimmes hostande i sängen. Lite matt och mycket trött tog jag mig till Nonne och Reinos gamla hus. Fyllde bilen innan jag körde till det nya. Där bar och slet vi några timmar. I det gamla var det tre personer, i det nya var vi sex personer. Två personer skötte en skåpbil och en bil med släp. Bra organiserat och vi som packade in och upp, behövde aldrig vänta på att nya saker skulle komma. Huset är så himla mycket wow. Jag gick omkring i en timme och wowade när jag första gången fick se huset. Nonnes garderob! Jag säger bara, Nonnes garderob. Mama Mia. Hela familjen J är väldigt vinintresserad, så inte bara vinkylen glädjer dem, utan även "vinrummet" som har glasvägg och glasdörr. Vattenspridare lite här och där nergrävda i gräsmattan, hur smart är inte det då. Jag tänker på Stefan, som har Sveriges finaste gräsmatta. Jag tror det hade gått för honom om han sett dem. Ja, sedan finns där fler grejer som gör att jag kommer tillbringa tid i det huset. Förresten, så finns det redan ett Lolli-rum. Ett rosa såklart. Undra om Reino kan få en utlandstjänst ett tag, så kan jag flytta in. Kolla här då...

En "Bingolottolucka" som du puttar till och fram kommer toaborsten, som du aldrig vill se. Snyggt dold. Ja som sagt, ett kanonhus!
Efter några timmar orkade inte min kropp längre och jag åkte hem till soffan. Somnade direkt och höll mig kvar i soffan ända till sena kvällen, då jag äntrade sängen. Denna jäkla hosta. Jag blir tokig!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards